کاغذلو:

با فعالیت بازار های روز و بوستان ها برخورد جدی میشود

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۸
با فعالیت بازار های روز و بوستان ها برخورد جدی میشود
فرماندار ورامین در جلسه ستاد کرونا گفت باز بودن بازارهای روز و بوستان ها در شرایط کرونایی پذیرفتنی نیست و با متخلفین برخورد قطعی می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین کاغذلو فرماندار ورامین در جلسه ستاد مقابله با  کرونا شهرستان ورامین گفت : وقتی رهبر معظم انقلاب در تمامی بیانات خویش، بر عمل به دستورالعمل‌های ستاد کرونا تأکید دارند و حتی برپایی نماز جماعت نیز با محدودیت مواجه شده، باز بودن بوستان‌ها و برخی از بازارهای روز از هیچ کسی پذیرفتنی نیست و با کسانی که در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، قطعا برخورد می‌شود.

بازرسان دستگاه‌های نظارتی شهرستان ورامین طی یک ماه گذشته با هدف بررسی وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی، از 543 واحد صنفی بازدید کردند که این بازدیدها به پلمب 20 واحد صنفی منجر شده است.
 
بر اساس اعلام مسوولان بیمارستان، مراجعات افراد مشکوک به ابتلای بیماری کرونا به 90 نفر در روز رسیده است.
 
طی یک ماه گذشته حدود هزار و 300 نفر به بیمارستان 15 خرداد مراجعه کرده‌اند که این تعداد یک چهارم کل مراجعات افراد به بیمارستان 15 خرداد در 13 ماه گذشته شیوع ویروس کرونا در کشور است.
در هفته اول فروردین 81 نفر، هفته دوم 171 نفر، هفته سوم 308 نفر و هفته چهارم فروردین 302 بیمار مشکوک به بیمارستان شهید مفتح ورامین وارد شدند.
 
از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دو بخش ۱۴ و ۲۳ تختخوابی از بیمارستان شهید مفتح، تنها بیمارستان دولتی شهرستان ورامین به این بیماران اختصاص یافت که در برخی از مقاطع، به دلیل رعایت مردم و کاهش محسوس تعداد مبتلایان، یکی از این بخش‌ها تعطیل می‌شد.
 
با شروع پیک سوم همه گیری بیماری کرونا و به منظور ظرفیت‌سازی برای پذیرش بیماران، تعداد تخت‌های این دو بخش ویژه بیماران کرونایی به ۱۶ و ۲۶ تخت افزایش یافت.
 
بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید مفتح از ۷ تخت برخوردار است که با تمهیدات صورت گرفته و همراهی مسوولان، یک بخش ۱۲ تختخوابی دیگر به بخش ICU بیمارستان افزوده شد که این بخش بدون برگزاری افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.
 
کلینیک ویژه بیمارستان شهید مفتح ورامین نیز بدون برگزاری مراسم رسمی افتتاح شد تا با تخلیه کلینک قدیمی، مکانی جدید برای بیماران سرپایی با 20 تخت جدید تجهیز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز