باحضور مسئولان انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش بنیان ازن سازان

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۰۷۹۲
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت  دانش بنیان ازن سازان
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با شرکت دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد با حضور مسئولان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ تفاهم‌نامه همکاری در نشستی با حضور عبدالله قاسمی پیر بلوطی سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهر قدس و دکتر علی بهشتی مدیر عامل شرکت دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در محل دفت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس منعقد شد.

ایجاد و توسعه همکاری دوطرفه، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، اجرای طرح‌های برون‌سپاری و استفاده متقابل از تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

آمادگی واحد شهر قدس برای انجام طرح‌های پژوهشی مشترک

عبدالله قاسمی پیر بلوطی در این نشست اظهار کرد:  بسیار خرسندم که آمادگی تعامل سازنده و مؤثر بین این دو نهاد مهم دانشگاه وشرکت دانش بنیان ازن سازان پاسارگاد وجود دارد.

وی به‌صورت اجمالی توضیحاتی درباره تجهیزات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهر قدس ارائه داد و آمادگی این واحد دانشگاهی را برای انجام طرح‌های پژوهشی مشترک با همکاری اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعلام کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهر قدس با قدردانی از دغدغه‌مندی مدیرعامل شرکت ازن سازان پاسارگاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زیرساخت‌های مناسبی را برای همکاری با شرکت ازون سازان داراست و آماده همکاری  وتعامل این واحد دانشگاهی هستیم.

در اختیار قرار دادن آزمایشگاه های واحد شهر قدس به شرکت دانش بنیان ازن سازان

دکترعلی  بهشتی مدیر عامل شرکت ازن سازان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اولویت دادن به مانع زدایی در بخش صنایع و تولید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز علمی غرب استان تهران به دنبال سوق دادن دانشجویان رشته درسی مرتبط  به سمت فن آوری در بخش ازن سازان بوده که کارهای مقدماتی آن در دستور کارقرار گرفته است.

علی بهشتی عنوان کرد: فراگیران علم ودانش  به‌ویژه دانشجویانی که  در رشته‌های فنی و مهارتی ، استعداد و توانایی بالایی دارند در دستور کار است وی افزود: تعدادی از دانشجویان در سالیان گذشته مهارت هایی را درزمیته فناوری ازن کسب کردند.در حال حاضر تعدای از نیروهای شرکت ازدانش آموختگان موفق واحد شهر قدس هستند

در خاتمه این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش بنیان نو آوران ازون سازان  پاسارگاد امضاء شد که ایجاد و توسعه همکاری دوطرفه، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، اجرای طرح‌های برون‌سپاری و استفاده متقابل از تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای از مهم‌ترین مفاد این تفاهمنامه بود.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز