در اولین روز از هفته بزرگداشت کارگر؛

امام جمعه ورامین با اهدای گل به کارگران، از زحمات آنها تشکر کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۰۸۶۶
امام جمعه ورامین با اهدای گل به کارگران، از زحمات آنها تشکر کرد
در اولین روز از هفته بزرگداشت کارگر ، امام جمعه ورامین به اتفاق فرمانده بسیج کارگری کشور از جمعی از کارگران زحمتکش دیار ۱۵ خرداد با اهدای گل تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی به همراه فرمانده بسیج کارگری کشور ، فرمانده بسیج کارگری استان تهران ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولان شهرستانی در بازدید از چندین کارخانه با تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش و همت والای کارگران مانع از توقف تولید در دیار ۱۵ خرداد شده است.

وی ادامه داد: با وجود شیوع کرونا روند تولید در کشور و به خصوص در شهرستان ورامین متوقف نشد که این امر نشان از تلاش و همت بالای کارگران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که با کوشش مضاعف اجازه ندادند در برآوردن نیازمندی‌های مردم و کشور خلل جدی ایجاد شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در محیط‌های صنعتی کارگران با تحمل مشقت دوری از خانواده توانستند چراغ تولید را روشن نگه‌دارند و این حیث مهم کشور مدیون و قدردان این عزیزان است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در شرایطی که در جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از بخش‌ها و حوزه‌های اقتصادی تعطیل شدند ، ولی روند تولید در کشور و به خصوص در استان تهران و شهرستان ورامین متوقف نشد که این امر نشان از تلاش و همت بالای کارگران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی دارد که با کوشش مضاعف اجازه ندادند در برآوردن نیازمندی‌های مردم و کشور خلل جدی ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز