به همت شهرداری اوشان فشم میگون و اداره اوقاف و امور خیریه؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در رودبار قصران

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۱۳۰۰
توزیع ۱۵۰۰ بسته  کمک معیشتی در رودبار قصران
بسته های کمک معیشتی باهمت شهرداری اوشان فشم میگون، اداره اوقاف و امور خیریه و ستاد نمازجمعه رودبار قصران در ایام ماه مبارک رمضان تهیه و در میان گروه های هدف توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ریاحی شهردار اوشان فشم میگون در ضمن تبریک ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امروز با کمک مردم ولایتمدار ،روحانیت معزز منطقه و همه مسئولین اتفاق بسیار خوبی  رقم خورد و ۱۵۰۰بسته معیشتی جهت توزیع در میان گروه های هدف در منطقه رودبار قصران و لواسان آماده شد.

وی افزود: پیش از این نیز شهرداری و باکمک دیگر ادارات بخصوص اداره اوقاف و امور خیریه و خیرین در تهیه بسته های کمک معیشتی اقدامات خوبی انجام داد و بارها شاهد آن بودیم.

این مقام مسئول در ادامه به تداوم چنین طرح هایی اشاره کرد و افزود: باید کمک کنیم در کشور عزیزمان ضعف ها برطرف شود  و بیشتر به خانواده ها و افراد بی بضاعت توجه کنیم. شهرداری اوشان فشم میگون پیش از عید نیز با کمک اداره اوقاف لواسان و رودبار قصران۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین افراد بی بضاعت توزیع کرد.

ریاحی بیان کرد: از خصوصیات مثبت مردم ایران و مسلمانان این هست که درصدی از دارایی های خود را در راه کمک به نیازمندان صرف می کنند و این فرهنگ پسندیده نسل به نسل تاکنون ادامه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز