استاندار تهران در مراسم رونمایی از سامانه ۶۰۷۰ ؛

جایابی بهینه و جلوگیری از سرگردانی مبتلایان به کرونا تسریع شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۱۸۰۸
جایابی بهینه و جلوگیری از سرگردانی مبتلایان به کرونا تسریع شد
استاندار تهران در مراسم رونمایی از سامانه 6070 عنوان کرد: راه اندازی سامانه تلفنی ۶۰۷۰ با هدف جایابی بهینه و جلوگیری از سرگردانی مبتلایان به کرونا می باشد و این سامانه با آمادگی کامل راه اندازی و‌ پاسخگوی نیازهای شهروندان تهرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسنی بندپی در مراسم رونمایی از سامانه 6070 با قدردانی از اقدامات موثر دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران از آغاز همه گیری کرونا اظهار داشت: این سامانه باهدف افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی راه اندازی شده است.

وی از افزایش ۷۵ درصدی ثبت اطلاعات سلامت شهروندان در سامانه سیب خبر داد و افزود: افزایش تعداد مراکز جامع سلامت ۱۶ و ۲۴ ساعته با هدف پذیرش و ارائه خدمت به مراجعان سرپایی یکی از افتخارات حوزه سلامت است که با تعامل و ‌همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی محقق شد.

استاندار تهران عنوان کرد: راه اندازی سامانه تلفنی ۶۰۷۰ با هدف جایابی بهینه و جلوگیری از سرگردانی  مبتلایان به کرونا می باشد و این سامانه با آمادگی کامل راه اندازی و‌ پاسخگوی نیازهای شهروندان تهرانی است.

محسنی بندپی گفت: ببا توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری و‌ مرگ ‌میر ناشی از کرونا محدودیت های تردد و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در تهران با هدف کنترل کرونا  همچنان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز