ناصری پور:

استفاده از ظرفیت های قانونی برای رفع موانع تولید شهرستان قدس

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۳۰۰۵
استفاده از ظرفیت های قانونی برای رفع موانع تولید شهرستان قدس
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌ها ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی، حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات این بخش را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قدس به ریاست علیرضا ناصری پور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ابراهیم بیات رئیس اداره صمت و دیگر اعضای این ستاد در خصوص بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف افزایش رونق و تولید در محل شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی زاگرس و البرز تشکیل شد.

ناصری پور با تاکید بر اجرایی شدن تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید در کمترین زمان ممکن به درخواست مدیران واحدهای تولیدی رسیدگی نمایند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در ادامه این جلسه تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره‌گشایی در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی بهره مند شویم.

لازم به ذکر است بعد از پایان جلسه از قسمت های مختلف واحد تولیدی نوشت افزار ایمان واقع در شهرک صنعتی زاگرس، البرز و معدن قوام واقع در روستای هفت جوی بازدید به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز