آدامس های خارجی قاچاق در "ملارد"

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۳۹۷۹
آدامس های خارجی قاچاق در ملارد
فرمانده انتظامی استان از کشف 108 هزار عدد انواع آدامس های خارجی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در "ملارد" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع کالای قاچاق، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان "ملارد" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی شدند که در امر تهیه و توزیع آدامس های خارجی قاچاق فعالیت داشت.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با شناسایی محل فعالیت این فرد در "لم آباد ملارد" و با هماهنگی قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از این محل 108 هزار عدد انواع آدامس خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه قاچاق توسط کارشناسان 8 میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز