کشف ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۳۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۴
کشف ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار
طاهری فرماندار شهریار در بازدید از توفیقات نیروی انتظامی شهرستان شهریار در کشف ۴۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان، از تلاش‌ها و اقدامات خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی پلیس در شهریار تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهریار امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار از نمایشگاه توفیقات نیروی انتظامی در حوزه کشف مواد مخدر بازدید کرده و به تمامی عوامل پلیس عرض خداقوت داشت.

در این بازدید گزارشی از کشف ۳۰۰ کیلوگرم ماده مخدر مرفین و ۱۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهریار ارائه شد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار همچنین امروز در محفل انس با قرآن کارکنان نیروی انتظامی شهرستان شهریار به مناسبت ماه مبارک رمضان بیان کرد: به حق نیروی انتظامی به جهت ویژگی‌های خاص شهرستان شهریار بایستی همواره مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرد.

وی افزود: جمعیت این شهرستان به چندین استان برابری می‌کند و برقراری امنیت پایدار در این شهرستان کار دشواری بوده که به حمدالله با رصد شبانه روزی و اقدامات سریع عوامل نیروی انتظامی این مهم محقق شده است.

فرماندار شهریار اظهار داشت: نیروی انتظامی شب و روز و در غم و شادی حضور مستمر دارد و احساس امنیت مهم‌ترین موضوعی است که نیروی انتظامی در جامعه ایجاد می‌کند.

طاهری با اشاره به محدودیت امکانات و منابع نیروی انتظامی در شهرستان شهریار گفت: نیروی انتظامی، نیروی پر‌ زحمت و کم توقع است که مهم‌ترین وظایف را بر عهده دارد‌.

1233

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز