به مناسبت گرامیداشت هفته معلم؛

تقدیر فرماندار شهریار از خانواده فرهنگیان شهرستان شهریار

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۴:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۴۱۲۴
تقدیر فرماندار شهریار از خانواده فرهنگیان شهرستان شهریار
طاهری فرماندار شهریار به مناسبت هفته معلم از رئیس، معاونین و تنی چند از معلمان آموزش و پرورش شهرستان شهریار تقدیر کرده و از زحمات و تلاش‌های معلمان و کادر آموزشی در طول سال تحصیلی و زحمات چندین برابری آموزش مجازی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آئین تجلیل از رئیس، معاونین و تعدادی از معلمان آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حضور طاهری فرماندار شهریار برگزار شد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این آئین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت هفته معلم گفت: هفته معلم را به خدمت ۷۵۰۰ معلم شاغل و ۳۰۰۰ معلم بازنشسته شهرستان شهریار تبریک گفته و برای این عزیزان که در توسعه جامعه نقش مهمی دارند، آرزوی توفیق داریم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه معلم، افزود: معلمی جایگاه انبیا بوده و کسانی که در ابعاد مختلف هدایتگر جامعه هستند و الحق آن نگاه درخور به این مجموعه از سوی مجموعه کشور نبوده است.

فرماندار شهریار بیان داشت: آموزش ضامن موفقیت و توسعه جامعه و روشن‌سازی مسیر نسل آینده است و اصل پذیرفته‌ شده‌ای ایست که در صورت عملکرد موفق آموزش و پرورش سایر نهادها و مجموعه‌ها نیز مطلوب عمل خواهند کرد.

طاهری با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش شهریار گفت: مدیریت جمعیت بالای دانش آموزی ۱۷۰ هزار نفری در شهرستان شهریار حاصل اقدام، برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز