یاکوزا در بهارستان دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۳
یاکوزا در بهارستان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به یاکوزا، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " محمدرضا علیزاده " در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله سبزدشت مبنی بر تخریب چندین  دستگاه خودرو توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه، معروف به یاکوزا، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان بیان داشت: چند وقت گذشته کلیپی تحت عنوان "شمشیر زن سامورایی" در فضای مجازی پخش شده بود که با دستگیری این اراذل و اوباش شهروندان از پلیس قدردانی کردند.

سرهنگ علیزاده در پایان با اشاره به اینکه متهم، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد شد.

 

نظر شما