پیام فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک به مناسبت هفته معلم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۴
پیام فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک به مناسبت هفته معلم
سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته معلم پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام به این شرح است :

فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان را به همه معلمین عزیز شهرستان  قرچک تبریک عرض می کنم.

یک کشور اگر بخواهد به سرفرازی برسد، به رفاه برسد به علم و توفیق علمی منتهی شود ، اگر بخواهد مردم شجاع ، آزاده ، فهمیده ، عاقل خردمند و متفکر تحویل جامعه بشری دهد باید این زیرساخت اصلی را درست کند زیر ساخت تعلیم دوران کودکی و  نوجوانی ، و این شان معلم است.

معلم امروز ما پایه ریز تمدن نوین اسلامی است تمدنی که به برکت رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و استمرار آن در حیات مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رنگ و بوی خاصی گرفته است و توانسته تقسیم دنیا را ازابر قدرت شرق و غرب را به تقابل دوگانه جدید در اسلام و استکبار تبدیل کند.

امروز معلمین عزیز ما باید جامعه را به سمت بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی که همان آمادگی برای ظهور و تمدن سازی است هدایت کند و الحمدلله در این راه هم موفق بودند.

تربیت جوانان مومن و انقلابی همچون شهید احمدی روشن ، شهید حججی و ... شهدای مدافع حرم گویای حرکت عظیم معلمین ما در این راه پر افتخار و پر برکت است.

برادران و خواهران بزرگوار امروز وظیفه ما شکست دادن تحریف واقعیت هاست که اگر این تحریف شکسته شود امید و نشاط و انگیزه در بین مردم عزیز ما برای ادامه راه تمدن سازی آسان تر سهل الوصول تر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز