فرماندار اسلامشهر عنوان کرد:

کاهش ۶۰۰ پرونده ورودی دادگستری در سایه وحدت و همدلی در شهرستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۲۱۳۱
کاهش ۶۰۰ پرونده ورودی دادگستری در سایه وحدت و همدلی در شهرستان
فرماندار اسلامشهر با اشاره به کاهش 600 پرونده ورودی دادگستری اسلامشهر در سال 99 نسبت به سال 98 گفت: بی تردید این حجم از کاهش پرونده های دادگستری در سایه وحدت و همدلی در شهرستان رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مسعود مرسلپور با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 99 که بنا به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و تداوم تحریم های ظالمانه، در اکثر شهرهای کشور شاهد افزایش پرونده های ورودی در دادگستری ها بودیم که بحمدا... در اسلامشهر این روند کاهشی بوده است.

وی تصریح کرد: در جلسات شورای تامین شهرستان مباحث فراوانی در خصوص اجرای برنامه های مختلف جهت کاهش وقوع جرم در جامعه مطرح می شود که بی تردید در کاهش ورودی پرونده های دادگستری اسلامشهر تاثیر گذار بوده و امیدواریم این روند مثبت در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از تلاش های مستمر رئیس دادگستری، دادستان اسلامشهر، قضات و کارکنان اداری و همچنین اقدامات موثر نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در راستای اجرای مصوبات شورای تامین که ارتقاء مولفه های امنیتی را در پی داشته افزود: اقدامات موثر اداری بخشهای مختلف اجرایی برای انجام وظایف محوله، اجرا و پیشگیری شکایت مدیران ادارات از اصحاب رسانه و همچنین شکایت مدیران از یکدیگر، ممانعت از اقامه دعوا و شکایت دستگاههای اجرایی از مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی، ابتکارعمل موثر رئیس محترم دادگستری در رفع برخی اختلافات با شیوه های اداری باهمکاری فرمانداری و ازهمه مهمتر پایبندی مردم فرهنگ مدار شهرستان این توفیق مهم را حاصل کرده است.             

 

نظر شما