شهردار قدس:

سامانه «بومیار» بزودی در شهرقدس راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۲۳۱۳
سامانه «بومیار» بزودی در شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
شهردار قدس از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت شهری تحت عنوان «سامانه بومیار» در آینده‌ای نزدیک با هدف ارتباط موثرتر میان مدیریت شهری و شهروندان و ارائه خدمات باکیفیت‌تر و دقیق‌تر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت شهری برای اولین بار در شهرقدس مستقر و راه‌اندازی خواهد شد، گفت: شهرداری قدس جزو اولین شهرداری‌های کشور است که شاهد راه‌اندازی این سامانه خواهد بود. سامانه جامع مدیریت شهری که سامانه ۱۳۷ را نیز بر بستر خود جای داده است، هم شامل ارتباط تلفنی بوده و هم به شکل اپلیکیشن فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه مزبور کلیه امورات مربوط به مدیریت شهری را پوشش داده و شهروندان می‌توانند با انعکاس مشکلات و درخواست‌های خود، شاهد رفع آنها در سریع‌ترین زمان ممکن باشند.

شهردار قدس در اشاره به قابلیت‌ها و مزایای سامانه بومیار عنوان کرد: ایجاد ارتباط تعاملی بین دستگاه‌ها و شهروندان، ایجاد کارتابل اختصاصی برای هر شهروند، ارتباط با دستگاه‌های مختلف شهرداری از طریق بخش دولت الکترونیک، جلوگیری از سردرگمی شهروندان در زمان نیاز به کمک و خدمات، ثبت مستقیم درخواست‌های خود در سامانه 137 و نظارت بر روند رسیدگی به درخواست‌ها از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌باشد.

وی افزود: سامانه بومیار با بسترسازی مشارکت شهروندان در نگهداشت شهر و فراهم‌سازی ارائه متمرکز خدمات، احساس رضایت و آرامش آنها را فراهم می‌نماید.

مهندس مختاری استقرار سامانه بومیار را برداشته شدن گامی بلند و موثر در راستای تحقق شهر الکترونیک دانست و تصریح کرد: افزایش کیفیت و دقت پیام‌های شهروندان، افزایش چشمگیر کیفیت ارائه خدمات را در پی دارد که در نهایت ارتقای عملکرد مجموعه مدیریت شهری را به دنبال خواهد داشت.

شهردار قدس با بیان اینکه سامانه بومیار بزودی راه‌اندازی خواهد شد، بیان داشت: شهروندان گرامی به منظور استفاده از این سامانه و نصب اپلیکیشن بومیار می‌توانند به سایت شهرداری مراجعه یا از طریق آپ استور، بازار و... دانلود نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز