با مشارکت سپاه پاسداران؛

یک خانواده صفادشتی صاحبخانه شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۳۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۲
یک خانواده صفادشتی صاحبخانه شد
رئیس کمیته امداد شهرستان صفادشت، گفت: یک خانواده تحت حمایت سه نفره با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن در روستای علی بیات از توابع صفادشت،صاحبخانه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت زندلاف با اشاره به صاحبخانه شدن یک خانواده تحت حمایت، گفت: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر یک واحد مسکن مددجویی به یک خانواده سه نفره که به علت ازکارافتادگی سرپرست خانواده تحت حمایت این نهاد است،با حضورحجت الاسلام والمسلمین خوبر رو و  امام جمعه ، انصاری بخشدار صفادشت و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان محلی این شهر در روستای علی بیات به این خانواده  تحویل شد.

وی افزود: این واحد مسکونی دارای 70 متر زیربناست که با هزینه‌ای بیش از 130 میلیون تومان با مشارکت سپاه پاسداران  احداث شده است.

زندلاف با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن خانواده های تحت حمایت در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود، بیان کرد: در همین جهت این خانواده از کمک هزینه تأمین مسکن به مبلغ 55 میلیون تومان به صورت بلاعوض و  مصالح ساختمانی اهدایی نیکوکاران به ارزش 20 میلیون تومان بهره مند شدند.

رئیس کمیته امداد صفادشت در این آیین با بیان اینکه کمک های خیّران، مدیران و مسئولان تأثیر بسزایی در توانمندسازی خانواده های تحت حمایت دارد، افزود: در صورت تأمین زمین مورد نیاز برای خانواده های نیازمند برای خانواده های تحت حمایت مسکن مورد نیاز احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 800 خانواده تحت حمایت کمیته امداد صفادشت هستند،عنوان کرد: از این تعداد 170 خانواده مستأجر هستند که در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی بخشداری و سایر نهادها و نیکوکاران می توانیم نسبت به تأمین مسکن آنها با مشارکت سپاه پاسداران  اقدام نماییم.

زندلاف در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد خدمات ارائه شده مسکن در سال 1399،گفت: این نهاد در صفادشت موفق شد در سال گذشته نسبت به تأمین مسکن چهار خانواده تحت حمایت اقدام نماید.

رئیس کمیته امداد صفادشت،ادامه داد: همچنین تعمیر 52 مسکن مددجویی با هزینه ای بالغ بر 189 میلیون تومان از دیگر خدمات ارائه شده در سال گذشته به خانواده های تحت حمایت این نهاد در بخش عمرانی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز