شهردار اندیشه تاکید کرد:

کیفیت پروژه های عمرانی نباید فدای کمیت گردد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۷۹۹۳
کیفیت پروژه های عمرانی نباید فدای کمیت گردد
علی ملکی شهردار اندیشه در حاشیه بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرداری ، به ضرورت مقاوم سازی پروژه ها تاکید داشت و گفت: مقاوم سازی پروژه های در حال احداث شهرداری می بایست در اولویت باشد و اجازه نمی دهیم این مهم فدای سرعت گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی شهردار اندیشه گفت: در جلسات رسمی مشترک شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، یکی از موارد قابل تاکید در جلسات مذکور ، همواره مربوط به پروژه های عمرانی در دست اقدام و لزوم مقام سازی آنها است. لذا اعتقاد داریم علیرغم تلاش برای اتمام و بهره مندی از پروژه های مذکور در بازه زمانی تعریف شده، هرگز نباید از رعایت استانداردهای فنی و بویژه مقام سازی غفلت گردد.

ملکی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه های خوب و اثرگذاری در دست اقدام است ، که با تکمیل آنها بخش عظیمی از نیاز مبلمان شهری مرتفع خواهد شد و شهروندان می توانند از سرانه های تامین شده بهره مند گردند.

ملکی یادآور شد: بعضا در افکارعمومی نسبت به پیشرفت کند پروژه ها گلایه می شود که لازم به ذکر است؛ علیرغم حجم قابل توجه پروژه عمرانی در دست اقدام، همه چیز طبق برنامه زمانبندی پیش می رود و به هیچ وجه از زمان تعریف شده در اجرای پروژه ها عقب نیستیم و تعللی صورت نپذیرفته است. چه بسا در مقاطعی هم می توانستیم برخی از پروژه ها را خیلی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسانیم ، اما  تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری معطوف به انجام بهترین کیفیت در اجرای پروژه هاست.

وی تصریح کرد: شهرداری اندیشه با بهره مندی از مجرب ترین مشاوران در حوزه های مختلف (عمرانی، فرهنگی، ورزشی و...) نسبت به این مهم تاکید و اعتقاد دارد که کیفیت هرگز نباید فدای کمیت و سرعت گردد.

شهردار اندیشه در پایان گفت: هدف نهایی مدیریت شهری و همچنین مجموعه شورای محترم شهر در تامین نیاز شهروندان در همه سطوح است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیده و خود را نسبت به آن مسئول می دانیم تا بهترین امکانات در کمترین زمان برای این عزیزان فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز