باحضور استاندار تهران صورت گرفت:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان ملارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۳:۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۸۵۳۰
افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان ملارد
طی مراسمی با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، سجاد برنجی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه ملارد ، حق وردی نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی، و دیگر مسئولین شهرستانی کلنگ زنی ۴ پروژه روستایی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ملارد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به نزدیک شدن به پایان دولت فعلی اظهار داشت: قطعا امسال اتفاقات بسیار خوبی در جهت رفاه و آسایش مردم شریف شهرستان ملارد رقم خواهد خورد که با توجه به نزدیک شدن به پایان دولت، سعی و تلاش مجموعه خدمتگزار ما بر این است تا با تمام توان جریان خدمات رسانی و فعالیت های زیرساختی را انجام و به اتمام رسانیم .

برنجی گفت: به یاری خدا امروز ساختمان دهیاری روستای صالح آباد (بخش مرکزی ) افتتاح و به بهره‌برداری رسید که این پروژه در زمینی به مساحت ٣۵٠ متر مربع و زیربنای  ١۶٠ مترمربع در روستای صالح آباد از محل اعتبارات ارزش افزوده احداث شده است.

فرماندار ملارد در ادامه از کلنگ زنی خط انتقال آب به دهستان اخترآباد شهرستان ملارد خبر داد و افزود:

همچنین شاهد کلنگ زنی خط انتقال آب به دهستان اخترآباد توسط استاندار تهران بودیم که این پروژه توسط اداره آب و فاضلاب غرب استان تهران با اعتبار ٢۰٠ میلیارد ریال به طول ١٩ کیلومتر در اخترآباد شهرستان ملارد به اجرا خواهد رسید.

برنجی بیان داشت: مدرسه 8 کلاسه ارغش آباد صفادش  که توسط اداره کل نوسازی مدارس با اعتبار بیش از ٣۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت  ١٨٠٠ مترمربع  با زیربنای ٢٢٣۵ متر مربع در دو طبقه احداث و اکنون نیز به بهره برداری رسید.

سجاد برنجی گفت: در ادامه نیز افتتاح پروژه ساختمان دهیاری ، شورای اسلامی و فرهنگسرای روستای بیدگنه شهرستان ملارد با اعتبارات ارزش افزوده در زمینی به وسعت ٣٠٠٠ متر مربع شامل ساختمان چند منظوره ، ۲ طبقه اداری همراه با سالن آمفی تئاتر به مساحت ١٣۵٠ مترمربع و ۴٠٠ مترمربع تجاری صورت پذیرفت.

فرماندار ملارد در بازدید از مراحل نهایی ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد گفت:  با توجه به تاکید استاندار تهران بر تسریع و اتمام اجرای این پروژه، تلاش بر این است تا در آینده بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

11222

11111

44

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز