به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ؛

پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی نصیرشهر

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۸۶۳۰
پیام تسلیت  شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی نصیرشهر
شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی نصیرشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این پیام آمده است :

۱۴خرداد، روز رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان و رشید ایران به ارمغان آورد.

نهضت ماندگار امام خمینی(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی و ثمره ارزشمند و پربرکت آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمامی ویژگیها و مشخصه های درخشان و برجسته اش همچون عدالت خواهی، آرمان گرایی، معنویت طلبی، مقابله با مستکبران و حمایت از مستضعفین و… چنان اثر عظیم و شگرفی را در پهنه ایران اسلامی و در منطقه و جهان پدید آورده است که امروزه ایدئولوژی نظام اسلامی و جهان بینی آن لرزه بر اندام قدرت های زورگو و مستکبر جهانی و ایادی حقیر منطقه ای آنان افکنده و آنان را به پذیرش پیشرفت همه جانبه و عزت و عظمت روزافزون ایران اسلامی و نقش آفرینی بی بدیل آن در منطقه و جهان وادار ساخته است.

۱۵خرداد ۴۲، به تعبیر امام خمینی (ره) ،اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاستها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند. اگر نبود خونهای پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود. خون شهیدان ۱۴ خرداد ۱۵ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را محضر مقام معظم رهبری ، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار نصیرشهر تسلیت عرض می نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز