اصناف ری در عرصه های مختلف کشور پیش قدم هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۸۸۰۸
اصناف ری در عرصه های مختلف کشور پیش قدم هستند
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اصناف شهرستان ری از گذشته در رفع مسائل و موضوعات جامعه مشارکت داشته و همواره با ارتباط دوسویه با دستگاه های اجرایی، در عرصه های مختلف کشور نقش آفرین هستند که باید تلاش کنیم این ارتباط روز به روز تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تجلیل از کسبه محله استخر شهرری گفت: شیوع بیماری کرونا در کشور سبب شد تا در راستای حفظ سلامت مردم محدودیت های برای مشاغل ایجاد شود که در این خصوص اصناف شهرستان ری همراهی خوبی را در اجرای طرح محدودیت های کرونایی داشتند که شایسته قدردانی است، البته در فرمانداری ویژه شهرستان ری تلاش شد تا شرایط فعالیت صنوفی که امکان فعالیت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتند، مهیا شود.

معاون استاندار تهران افزود: اصناف جزو اقشار مهم کشور محسوب میشوند زیرا برای پیشبرد اهداف در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تاثیر بسزایی دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: اصناف شهرستان ری از گذشته در رفع مسائل و موضوعات جامعه مشارکت داشته و همواره با ارتباط دوسویه با دستگاه های اجرایی، در عرصه های مختلف کشور نقش آفرین هستند که باید تلاش کنیم این ارتباط روز به روز تقویت شود.

توکلی کجانی بیان داشت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال با همکاری واحدهای تولیدی و کسبه شهرستان ری، شاهد ایجاد ۲۲۸ درصدی اشتغال در شهرستان و کسب رتبه برتر در استان تهران بودیم و همه باید تلاش کنیم امسال نیز ضمن تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، در حوزه های تولید و اشتغال اتفاقات خوبی در شهرستان ری رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اصناف ری و موارد مهم در حوزه صنوف در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری مطرح و از سوی مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات تلاش میشود و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم ها، مشکلات اصناف را تا حد توان برطرف کنیم.

معاون استاندار تهران افزود: اصناف ری در روز ۲۸ خرداد در کنار حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند به نحوی که در شهرستان ری شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات۱۴۰۰ بودیم.

 

نظر شما