تاکید فرماندار فیروزکوه بر بررسی قانونمند اعتراضات کاندیداها

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۹۲۲۷
تاکید فرماندار فیروزکوه بر بررسی قانونمند اعتراضات کاندیداها
فرماندار فیروزکوه تاکیدکرد: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند و این را بدانند که به طور قطع به یقین اعتراضات در سایه قانون و مقررات بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه عصر روز یکشنبه به ریاست ابوالقاسم مهری فرماندار و با حضور درزی رئیس دادگستری، زین العابدین شجاع رئیس هئیت اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در این جلسه ضمن قدردانی از عملکرد مثبت عوامل اجرائی ونظارتی انتخابات اظهار داشت: بی شک بار اصلی اجرای درست فرایند انتخابات بر دوش شما عزیزان بوده که با تلاش وهمت مضاعف این هیات شاهد برگزاری انتخابات پرشور ، سالم و دقیق در سطح شهرستان بودیم. 

وی افزود :حضور پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات با تاسی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب موجب سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور وانقلاب به ثبت رسانده است. 

مقام عالی دولت در شهرستان فیروزکوه در ادامه تصریح کرد : بدیهی است که انتخابات عرصه رقابت افکار ،اندیشه ها و عملکرد هاست و در چنین صحنه رقابتی اختلاف نظرها و سلیقه ها امری اجتناب ناپذیر است.

مهری ادامه داد: آنچه مسلم است همه کاندیداها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت شهرستان وارد کارزار انتخابات شدند لذا حال که انتخابات به پایان رسیده باید اختلافات را پایان داده و رقابت ها را تبدیل به رفاقت کنند و از تسری دادن اختلاف نظر ها در بین مردم بپرهیزند.

فرماندار تاکیدکرد: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند و این را بدانند که به طور قطع به یقین اعتراضات در سایه قانون و مقررات بررسی خواهد شد.

مهری در پایان خاطر نشان کرد : نتیجه آراء به معنای تایید صحه انتخابات نبوده و اعلام‌نتایج پس از بررسی قانونی  اعتراضات در مرجع مربوطه رسماً اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز