برای دومین سال پیاپی توسط مجله علمی واحد شهر قدس ؛

کسب رتبه بین المللی ۱ Q و مقام اول مجلات علمی کشور

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۲:۳۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۴۱۹۷
کسب رتبه بین المللی ۱ Q و مقام اول مجلات علمی کشور
در مراسمی که با حضور اعضای هیات رئیسه واحد در سالن کنفرانس امام خمینی (ره ) برگزار شد، با اهدای لوح سپاس، از دکتر امید مرادی مدیر مسئول مجله علمی نانو ساختارها در شیمی و دکتر سجاد صداقت معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ومدیرداخلی مجله علمی نانو ساختارها در شیمی به نمایندگی از اعضای هیئت تحریریه این مجله بین المللی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام امام علی(ع) پیشاپیش هفته غدیر را به تمام اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر قدس،ملاردوصفادشت تبریک گفت و به نیابت از استادان این دانشگاه با اهدای لوح سپاس از معاون پژوهش واحد و مدیر مسئول مجله علمی نانو ساختارها در شیمی تجلیل کرد.

قاسمی پیر بلوطی رشد و توسعه همه‌جانبه دانشگاه آزاد  اسلامی و جامعه را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادهای علمی در مسیر بالندگی کشور دانست  وگفت:  امید است که همچنان این همکاری صمیمانه با حضور فرهیختگان در راستای توسعه دانشگاه تداوم یابد.

در لوح تقدیر اهدایی به مدیر مسئول ومدیر داخلی این مجله علمی آمده است:

در سالی که  مزین به نام تولید پشتیبانی و مانع زدایی می باشد و به پاس قدردانی به علت کسب رتبه بین المللی1 Q مجله علمی نانو ساختارها در شیمی  خدمت حضرتعالی، هیات تحریریه وجامع دانشگاهی کشور که با حفظ ارزش های علمی،  وجدان کاری،  همراه با تلاش جهادی  بوده است تبریک عرض می نمائیم.  به منظور گرامی داشت این موفقیت ارزشمند  لوح تقدیر حضور پر لطفتان تقدیم می گردد. امید است با ایمان به اراده خداوند متعال و در راستای کسب رضایت حضرت حق و حفظ منافع نظام وانقلاب همچون گذشته موید و منصور باشید.  

به ‌دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، مراسم تجلیل از استادان و هیئت تحریریه در جلسه آنلاین در واحد شهرقدس با حضور اعضای هیات رئیسه در سالن کنفرانس امام خمینی (ره)در محل دانشکده علوم پایه برگزار شد.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز