مدیر امور آبفای شهریار؛

شناسایی و تبدیل ۳۱۴ رشته انشعاب آب غیرمجاز به مجاز

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۴۵۰۸
شناسایی و تبدیل ۳۱۴ رشته انشعاب آب غیرمجاز به مجاز
ظرف یک سال گذشته314 رشته انشعاب آب غیرمجاز در شهریار شناسایی جمع آوری و تبدیل به مجاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش همکاران  واحد اجراییات، تعداد 314  فقره انشعاب آب غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل و تعداد 417  فقره انشعاب آب و تعداد 580 فقره انشعاب فاضلاب مشترکین نصب و به مشترکین جدید آبفا افزوده شده ، ضمن آنکه برخورد قانونی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در اولویت برنامه های آبفا می باشد.

او افزود: توجه به اهمیت زیست محیطی، ارتقاء بهداشت عمومی برای جلوگیری از اشاعه بیماری های عفونی و روده ای بعنوان بخشی از ویژگی های مهم اجرای طرح فاضلاب بوده و به همین منظور، خرید و نصب انشعاب دفع فاضلاب منازل و اماکن عمومی ضرورت دارد. با تلاش و پیگیری های مجموعه همکاران مشترکین امور، طی سال 1399 تعداد 714  فقره انشعاب آب جدید ( آحاد 2165 فقره ) و تعداد 4139 فقره انشعاب فاضلاب(با 9643 فقره آحاد) به مشترکین واگذار و تعداد 428 فقره( با 1275 فقره آحاد)  نسبت به تصحیح قرارداد انجام شده است.

احمدی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح فاضلاب شهریار ، شهروندان گرامی نیز در جهت حمایت از این طرح عظیم، نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام و از ابتدا تاکنون حدود 10 هزار فقره انشعاب فاضلاب در شهرهای امیریه و شهریار خریداری و نصب شده است .

احمدی در ادامه  در خصوص تعویض کنتور های فرسوده و از کار افتاده مشترکین گفت: در راستای خدمت به شهروندان و کنترل دقیق بر میزان مصرف، طی هر سال نسبت به جمع آوری و تعویض کنتور های فرسوده بدون دریافت هیچگونه وجهی از سوی مشترکین اقدام می شود، بطوری که امور آب وفاضلاب شهریار، طی سال گذشته تعداد 1100 دستگاه کنتور از کار افتاده و تعداد 100 فقره کنتور با قدمت بالا را تعویض کرده، که این روند در سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نصب سیفون انشعابات فاضلاب توسط عوامل پیمانکار، توصیه هایی برای اطلاع مشترکین مطرح و اظهار داشت: هزینه کلیه عملیات اجرایی فاضلاب و نصب سیفون تا مقابل ملک ،در حقوق برقراری انشعاب فاضلاب به هنگام خرید لحاظ و فقط اجرای آن بعهده پیمانکار می باشد، لذا مشترکین از پرداخت هرگونه وجه نقد به عوامل اجرایی طرح فاضلاب اکیدا خودداری کنند، ضمن آن که انتخاب نصاب و هزینه عملیات نصب از سیفون فاضلاب به داخل ملک (مسکونی –  غیر مسکونی) به عهده مشترک بوده و نقطه تحویل فاضلاب، محل نصب سیفون دفع فاضلاب می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز