بازدید فرماندار شهریار ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه از پروژه ورزشی خودنگار

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۵۶۷۶
بازدید فرماندار شهریار  ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه از پروژه ورزشی خودنگار
طی بازدیدی با حضور طاهری فرماندار شهرستان شهریار و معاون عمرانی، علی ملکی شهردار، یعقوب وکیلی رئیس و علی سراغی عضو شورای شهر اندیشه از پروژه بزرگ ورزشی خودنگار در این شهر بازدید بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه گفت:شاید احداث این امکان ورزشی در کشور کم نظیر باشد چرا که سعی شده در راستای بهره گیری و استفاده جوانان از همه رشته های ورزشی در این مجموعه ورزشی امکانات ملزوم به  آن دیده شود.

شهردار اندیشه افزود:هم اکنون این پروژه که به همت بخش خصوصی اجرایی می گردد مراحل انتهایی خود را به کار می برد و نیازمند تعامل و همیاری مسئولین شهرستان و مجموعه شهری شهر اندیشه برای رفع موانع و مشکلات آن است .

وی در ادامه خاطرنشان ساخت:با افتتاح این پروژه شاهد امکانات بسیار خوبی در حوزه ی ورزشی شهر اندیشه و ارتقای بسیار محسوس سرانه ی ورزشی در این شهر خواهیم بود بعلاوه آنکه این مجموعه ی کم نظیر خواهد توانست نیازهای جوانان را در حوزه های گوناگون ورزشی برآورده کند و پایلوت بسیار خوبی برای برگزاری برخی از رشته های ورزشی بشود.

در ادامه ی این بازدید مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار نیز با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه دستورات لازم را در راستای تسهیل مشکلات آن صادر نمود .

شایان ذکر است مجتمع ورزشی خودنگار یکی از مجموعه های خصوصی مدرن ورزشی در شهر اندیشه است که در آینده ای نزدیک  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

99

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز