مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ؛

شهر ری یک شهر المپیکی است و مدال آوران زیادی دارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۶۴۸۲
شهر ری یک شهر المپیکی است و مدال آوران زیادی دارد
پریچهره مدیرکل ورش و جوانان استان تهران در آیین بدرقه ورزشکاران شهرری اعزامی به المپیک گفت : شهر ری یک شهر المپیکی است و مدال آوران زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در آیین بدرقه ورزشکاران شهرری اعزامی به المپیک عنوان کرد : شهر ری یک شهر المپیکی است و مدال آوران زیادی دارد و می توان گفت که در سطح کشور بیشترین مدال را ورزشکاران شهر ری کسب کرده اند.

وی افزود : به دلیل اینکه شرایط حال حاضر پایتخت به جهت شیوع ویروس کرونا این اجازه را به ما نمی داد که بتوانیم یک مراسم تجلیل کلی از تمامی ورزشکاران برگزار کنیم و به علت رعایت پروتکل ها با محدودیت روبرو بودیم و امروز مراسم را بدین شکل برگزار کردیم.

پریچهره ادامه داد : آقای حسینخانی توسط هیات کشتی و اداره ورزش شمال شرق تجلیل شد ،آقایان موسوی و سجاد گنجی زاده توسط اداره ورزش و جوانان اسلامشهر و هیات های بوکس و کاراته استان تهران تجلیل شدند  و از آقایان حدادی ،صداقت و پاکدامن توسط هیات های مرتبط و اداره ورزش و جوانان شمالغرب و شمیرانات و جنوب شرق  و هیات های تیراندازی و دو میدانی تجلیل شد. .همچنین امروز  در شهر ری  خانم عباسعلی و داور پناه و وحید نوروزی توسط اداره ورزش و جوانان شهر ری ، هیات های کاراته و نابینایان و فرمانداری تجلیل گردید.

 وی افزود :  در طی روزهای آتی انشاالله از دیگر عزیزان تجلیل بعمل خواهد آمد .

وی گفت : همچنین امروز از کلیه ورزشکاران رشته های انفرادی در دفتر شهردار تهران آقای حناچی ، تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز