هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان شهریار

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۷۶۱۳
هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان شهریار
هشتمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان شهریار، روز جمعه 25 تیرماه، همزمان با سراسر کشور در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انتخابات نظام پزشکی در شش گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، علوم آزمایشگاهی، مامایی، کارشناسان پروانه دار برگزار می شود.

در شهرستان هایی که جمعیت فعال گروه پزشکی زیر پانصد نفر دارند، یازده نفر و شهرستان های دارای بیش از پانصد نفر فعال گروه پزشکی، هفده نفر که بالاترین رای را در بین نامزدهای ثبت نام شده دارند، به عنوان اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی آن شهرستان انتخاب می شوند.

مطابق جدول زمان بندی این دوره از انتخابات، با تشکیل هیئت های اجرایی و نظارت در شهرستان،  ثبت نام از داوطلبان انجام شده و پس از بررسی صلاحیت دوطلبان توسط هیأت نظارت ؛ اسامی دوطلبان واجدشرایط اعلام و اطلاع رسانی شده است.

از 15 تیرماه تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات، داوطلبان نسبت به انجام تبلیغات مطابق قانون و با روش های مجاز اقدام نموده اند.

دکتر محمدهادی ناصح رئیس هیأت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان شهریار تصریح نمود: این دوره از انتخابات در شهرستان شهریار با شرکت 44 داوطلب در 6 گروه پزشکی  برگزار می شود که از این تعداد 10 نفر پزشک، 2 نفر دندانپزشک، 2 نفر داروساز، 1نفر کارشناسن مامایی، 1 علوم آزمایشگاهی و 1 نفر لیسانسیه پروا نه  دار  به عنوان اعضای هیأت مدیره و به مدت 4 سال انتخاب می شوند .

در شهرستان شهریار و  سایر شهرستان هایی که جمعیت گروه  پزشکی بالای پانصد نفر دارند، زمان انتخابات از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب  و در شهرستان های زیر پانصد نفر از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد و در صورت نیاز زمان انتخابات تمدید خواهد شد و شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام رسمی انتخابات انجام می شود و نتایج انتخابات روز شنبه بیست و ششم تیر ماه اعلام می شود.

انتخابات با همکاری  اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت و کارشناسان  شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار و با اعمال تمهیدات و پیش بینی های لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا به ویژه فاصله گذاری فیزیکی در محل رأی گیری انجام می شود.

 

6777

3444

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز