باحضور تیم ارزیابی مالی استانداری تهران؛

عملکرد مالی شهرداری باقرشهر ارزیابی شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۹۵۶۳
عملکرد مالی شهرداری باقرشهر ارزیابی شد
ارزیابی دوره ای عملکرد مالی شهرداری باقرشهر با حضور تیم ارزیابی استانداری تهران مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محمود نوروزی معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر افزود: این ارزیابی ها در چهارچوب سیاست‌های اداره کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در جهت نظارتهای سالیانه برگزار شده و شهرداری باقرشهر از جمله شهرداری های شهرستان های استان تهران است که به طور منظم سالانه، مورد ارزیابی عملکرد مالی قرار می گیرد.

معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر در ادامه گفت: پیشرفت و بالندگی سازمان ها در گرو برنامه ریزی، منطبق بر واقعیات و عمل در چهارچوب هدف گذاری ها ، کنترل مستمر و بازخورد گیری منظم و پیوسته از واحدهای عمل کننده است.

نوروزی افزود: به همین منظور مجموعه مدیریت ارشد شهرداری باقرشهر همواره بهبود مستمر عملکرد سازمان را سرلوحه کار خود قرار داده که هدف نهایی آن عملکرد مطلوب و در نتیجه رضایت ارباب رجوع و شهروندان فهیم باقرشهر است.

نوروزی به بهره مندی شهرداری از آخرین نرم افزارهای مالی و اداری اشاره کرد و افزود: تمامی مناقصات شهرداری با استفاده از سامانه های مورد تایید استانداری برگزار می شود و شهرداری باقرشهر از جمله معدود شهرداریهای استان تهران است که به طور منظم و سالانه عملکرد واحدهای مالی و درآمدی خود را ارزیابی می‌کند تا به اصلاح روند جاری امور و بهبود فرآیندها دست یابد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موفق نموده و خدمتگزار خوب و لایقی برای شهروندان فهیم باقرشهر باشیم و این امر با توجه به پتانسیل عظیم و در خود توجه منابع انسانی و در سایه همدلی و همراهی کارکنان قطعا محقق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز