ساداتی:

اعتماد مردم به پلیس، ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۶۵۳۶
اعتماد مردم به پلیس، ارزشمندترین سرمایه نیروی انتظامی است
فرماندار شمیرانات گفت: پلیس یکی از ستونهای امنیت پایدار و مصداق مجاهدین فی سبیل الله است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در آئین تجلیل و تکریم کارکنان سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران ضمن تبریک هفته ناجا به سبز پوشان نیروی انتظامی با اشاره به نقش آنان در ثبات امنیت، اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر استقامت و پایداری هستند و با ایثارگری و جانفشانی خود در تامین امنیت شهدای بسیاری  را هدیه کرده و  سبز پوشان امنیت آرامش را در نقطه نقطه این سرزمین ایجاد می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان شمیرانات ابراز کرد: امروز نیروی انتظامی یکی از ستونهای امنیت پایدار در کشور است و سبزپوشان نیروی انتظامی مصداق  مجاهدین فی سبیل الله  و نماد امنیت و اقتدار ملی  ما هستند .

وی تصریح کرد: مهمترین پدیده دو سال گذشته مقابله با ویروس منحوس کرونا و نقش آفرینی ارزشمند سبز پوشان نیروی انتظامی و برگزاری بزرگترین مانور سیاسی کشور در خرداد ماه که برگزاری انتخابات ۴ گانه در کشور بود که امنیت این انتخابات با سربلندی سبزپوشان امنیت به سرانجام رسید.

ساداتی بیان داشت: اعتماد مردم به نیروی انتطامی ارزشمند ترین سرمایه این نیرو است و نیروی انتظامی در انجام وظایف که به مثابه یک حرکت مقدس است با اقتدار و همچنین رافت به مردم ادامه دهد.

32 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز