کشف کارگاه تولید همبرگر فاسد در "شاهد شهر"

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۳۹۹۰
کشف کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر
رئیس پلیس امنیت عمومی استان، از کشف و انهدام کارگاه تولید همبرگر فاسد در "شاهد شهر" شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " معصوم زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر شهرستان شهریار ماموران پلیس امنیت عمومی در معیت کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان شهریار به محل موردنظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی وارد کارگاه شده و مشخص گردید کارگاه درمتراژ 500 متر و با بکار گیری 6 نفر و با خریداری یکسری دستگاههای تولید همبرگر و با خرید ضایعات مرغ، سویا، اقدام به تولید غیرمجاز و غیر بهداشتی همبرگر می کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: ماموران در بازرسی از کارگاه مقدار 3 تن سویا، 572 کلیوگرم همبرگر غیر بهداشتی تهیه شده ، 50 کیلو گرم سنگدان مرغ، 288 کیلو چربی گاوی، 93 کیلوگرم خمیر منجمد غیر بهداشتی همبرگر و دستگاههای تولید همبرگر کشف کردند.

سرهنگ معصوم زاده تصرح کرد: در این خصوص کارگاه مورد نظر پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان خرید یا مصرف همبرگر از فروشگاه ها به صورت خام یا مصرف آن در اغذیه فروشی حتما به آرم استاندارد، معتبر بودن کارخانه تولید ، تارخ انقضاء و... توجه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز