استاندار تهران : برنامه دولت برای حمایت از صنعت، تولید به‌صورت جهادی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳۲
استاندار تهران : برنامه دولت برای حمایت از صنعت، تولید به‌صورت جهادی است
استاندار تهران گفت: برنامه دولت برای حمایت از صنعت و تولید به‌صورت جهادی است و نباید موانعی پیش روی تولیدکنندگان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛  محسن منصوری در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان بهارستان اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات در شهرک صنعتی بهارستان تغییر کاربری اراضی مجاور بین کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است که جهاد کشاورزی برای موافقت تغییر کاربری ۸۰ درصد ارزش زمین را به‌عنوان عوارض از واحدهای تولیدی طلب می‌کند.

وی بر صدور مجوز توسعه جهت افزایش ظرفیت به منظور افزایش تولیدات صنعت‌گران تأکید کرد و افزود: موانع تولیدکنندگان باید توسط سازمان‌های ذی‌ربط مرتفع شود.

استاندار تهران در مورد بازدید از واحد تولیدی کفش بیان کرد: این واحد تولیدی ۳ میلیون جفت کفش در سال تولید می‌کند و ۱۳۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و ظرفیت افزایش دو برابری را دارد.

منصوری با بیان اینکه کمبود مواد اولیه یکی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی است گفت: اصلاح قانون استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر در مواد خاص باید با جدیت پیگیری شود تا تولیدکنندگان مانعی در این مسیر نداشته باشند.

وی تصریح کرد: اصلاح بخشی از قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای افزایش دو برابری بهره‌برداری از واحدهای تولیدی نباید توسط سازمان محیط‌زیست با مشکل مواجه شود و ایرادات ناچیزی گرفته شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: برنامه دولت برای حمایت از صنعت و تولید به‌صورت جهادی است و نباید موانعی پیش روی تولیدکنندگان وجود داشته باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز