قانونمداری و عملگرایی سرلوحه کاری همه مسئولین و شوراهای اسلامی باشد

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۳۸۱۰
قانونمداری و عملگرایی سرلوحه کاری همه مسئولین و شوراهای اسلامی باشد
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : قانونمداری و عملگرایی بایستی سرلوحه کاری همه مسئولین و شوراهای اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در همایش آموزشی - توجیهی شوراهای اسلامی شهرستان ری که به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی برگزارشد گفت: بنده بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به اصول انقلابی کاملا پایبند هستم. آیت الله رئیسی اگر به این سطح از مقبولیت و محبوبیت دست یافت بدلیل روحیه ظلم ستیزی و قانون مداری است.

 زمانی افزود: وضعیت فعلی کشور به گونه ای است که مردم فقط و فقط از ما عمل کردن بر مدار قانون را می پذیرند و امروز مردم نسبت به اتفاقاتی که در سال های اخیر برای شوراهای اسلامی شهر و روستا افتاده است نسبت به این جایگاه و وضعیت آن بسیار حساس و دغدغه مند هستند.

حمید زمانی در ادامه بیان داشت: من شاگرد و امانت دار امامی هستم که فرزند خود را برای پایین کشیدن پرچم سفارت اسرائیل فرستاد و به همه ما آموخت میبایست عملگرایی را از خود آغاز کنیم و در شهرستان ری نیز باید به سمتی حرکت کنیم که قانونمداری و عملگرایی سرلوحه کاری همه مسئولین و شوراهای اسلامی باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: مطابق نگاه دولت کریمه آیت الله رئیسی، تمامی شوراها، دهیاران و شهرداران باید نسبت به کوچکترین اتفاقاتی که در حوزه مسئولیتی آنها رخ می دهد مسئول می باشند و مطمئن باشید در خدمت به مردم بنده و مجموعه فرمانداری ری درکنار شما خواهیم بود.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: شهرستان ری قرارگاه نایب امام زمان(عج) و لنگرگاه مذهبی، اخلاقی و امنیتی استان تهران است و می‌بایست در تمامی ارزیابی ها برتر باشد.

حمید زمانی در پایان گفت: ما امانت دار مردم و نظام اسلامی هستیم و برای تک تک کارهای خود می‌بایست هم در مقابل مردم و هم در محضر خداوند متعال پاسخگو باشیم. انشاالله همه ما به گونه ای عمل کنیم که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان از ما راضی و خشنود باشند که مطمئناً رضایت مردم و در رأس آنها خداوند قادر متعال در گرو همین است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز