پیام تبریک فرماندار ملارد به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۴۰۶۶
جابر کریمی گفت، شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رای مستقیم مردم نشان دهنده حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و می تواند نقش بسزایی در استمرار و حرکت رو به رشد کشور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرماندار ملارد به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها پیام تبریکی را صادر کرد.

 متن پیام و جابر کریمی بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رای مستقیم مردم نشان دهنده حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و می تواند نقش بسزایی در استمرار و حرکت رو به رشد کشور داشته باشد.

 تاسیس نهاد مردمی شوراها یکی دیگر از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند.

 به یقین تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولین اجرایی در شهرستان ملارد در جهت تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم راه گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم نماید. 

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شورای اسلامی را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ملارد تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالجاری باهمراهی همه عزیزان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی) و سیاست های دولت مردمی سیزدهم در خدمت به مردم شریف شهرستان ملارد بیش از گذشته فعال بوده و حرکت در مسیر رشد و پیشرفت شهرستان ملارد با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز