مطالبات معلمان در اولویت قرار بگیرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۵۹۱۲
مطالبات معلمان در اولویت قرار بگیرد
امام جمعه پردیس گفت: پیگیری وضعیت مسکن فرهنگیان شهرستان پردیس در الویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جماعت امروز ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم  در نماز عید فطر گفت: این حضور در برنامه های شهرستان مانند نماز عید فطر، راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه نشان از آگاهی و بصیرت مردم شهرستان دارد.

امام جمعه همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته معلم از حضور  فیاضی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز بین المللی  مدارس خارج از کشور و سخنرانی وی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و گفت: تعاونی مسکن معلمین یکی از مهمترین مطالبات معلمان شهرستان پردیس است که درخواست پیگیری داریم تا مشکل مسکن فرهنگیان نیز مرتفع شود و در همین رابطه یکی از نشست های قرار خدمت برای مدیران و معلمان اختصاص داده شده است‌

حسینی همچنین ارائه برنامه توسط معاونت های پرورشی و هدایت بودجه های فرهنگی به سمت مدارس و تکریم معلمان بازنشسته را یکی دیگر از برنامه های مهم این اداره خواند.

 امام جمعه شهرستان پردیس نیز در ادامه خطبه های امروز اظهارداشت: دولت باید منابع ارزی که مصوبه مجلس است را مدیریت بکند تا اصلاح نظام یارانه ها صورت بگیرد، اما آنچه که خیلی حائز اهمیت است اینکه از دولت انتظار میرود که در بازه توزیع یارانه ها و حمایت از دهک های محروم جامعه عدالت رعایت بشود .

وی همچنین افزود:  انتظار می‌رود دولت در اجرای این سیاست‌ها با در نظر گرفتن حساسیت‌های شرایط زندگی مردم، زیرساخت‌های پرداخت یارانه جبرانی را فراهم کند، پیوست‌های رسانه‌ای فعال برای اقناع نخبگانی و عمومی را تدارک ببیند و با یک شیب معتدل و متوازن، سیاست‌های لازم‌الاجرا و ناگزیر در جراحی‌های اقتصادی، پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در نماز جمعه امروز شهرستان پردیس نیز توصیه هایی برای حفظ پویایی و روشنایی مساجد بعد از ماه مبارک رمضان داشت؛ وی خطاب به مردم نمازگزار حاضر در نماز جمعه گفت: سعی کنید مساجد خلوت نشود، و به بچه ها در مساجد هم احترام و هم دربرنامه ویژه ای برایشان قائل بشوید.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: برای برنامه ها در مساجد از مردم کمک فکری بگیرید و بگذارید مردم هم مسجد را از خود بدانند و در آن فعالیت بکنند.

خبرنگار نسا نژاد زارع

انتهای پیام/

نظر شما