بمناسبت روز جهانی کودک:

غنچه های شهر " یک روز کودکانه " را جشن می گیرند

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۲۸۷۳۳
غنچه های شهر  یک روز کودکانه  را جشن می گیرند
بمناسبت روز جهانی کودک ، جشن " یک روز کودکانه " از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، با همکاری اداره امور بانوان در سالن ققنوس سرای محله باشگاه نفت برگزار می شود .

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ، اسفندیار آزاده عروه معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت : ایجاد روحیه شادی و نشاط ویژه اعضای طرح غنچه های شهر و خانواده هایشان ، آشنا سازی والدین با تازه‌های آموزشی و تربیتی حوزه کودک ، آشنایی با شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن و ... از اهداف برگزاری این جشن است .

وی ادامه داد : مدعوین این جشن شامل اعضای طرح غنچه های شهر و خانواده هایشان ( کودکان زیر چهار سال و مادرانشان ) و سایر کودکان منطقه می شود .

 آزاده عروه به برنامه های جشن اشاره کرد و افزود : علاوه بر برنامه های شاد و کودکانه ، برپایی نمایشگاه کودک و خانواده ، معرفی دستاوردها و محصولات نوین در حوزه کودک ، برپایی آتلیه عکس و کارگاه نقاشی ویژه کودکان و مشاوره روان شناسی تربیتی ویژه خانواده ها ، از برنامه های جانبی این جشن خواهد بود .

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان گفت : " یک روز کودکانه " ، روز سه شنبه بیست و یکم مهرماه ، در سالن ققنوس واقع در سرای محله باشگاه نفت تهرانسر ، میدان کمال الملک ، نبش خیابان سوم برگزار می شود .

نظر شما