فرماندار رباط کریم گفت:

اجازه نمی دهم در بررسی صلاحیت ها با آبروی کاندیداهای انتخاباتی بازی شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۷:۵۶:۵۱
کد خبر: ۳۵۳۶۰۵
اجازه نمی دهم در بررسی صلاحیت ها با آبروی کاندیداهای انتخاباتی بازی شود
علی بیگی فرماندار رباط کریم گفت، ما در این دولت نباید اجازه بدهیم خدای ناکرده با آبروی کسی بازی شود. مگر اینکه موارد منفی داشته باشند.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رباط کریم در جمع اعضای هیأت اجرایی انتخابات با اشاره به اهمیت انتخابات و رعایت تمام جوانب قانونی درخصوص تعیین صلاحیت کاندیداها گفت: از دوستان انتظار دارم واقعاً به قانون عمل کنند، ما در این دولت نباید اجازه بدهیم خدای ناکرده با آبروی کسی بازی شود. مگر اینکه موارد منفی داشته باشند. چنانچه مراجع 4 گانه مستند و مستدل اعلام کنند فرد مشکل دارد برای ما فصل الخطاب است. در غیر این صورت سلایق و علایق شخصی ملاک نیست.

بیگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما هرگز دنبال جریان سیاسی نیستیم و اگر نگاه ما در این دوره از انتخابات نگاه سیاسی و جناحی باشد در میان مردم نمی توانیم اعتماد سازی کنیم و اعتماد مردم نسبت به ما بعنوان مسئولین اجرایی انتخابات سلب می شود و ما نیز نمی توانیم به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تحقق ببخشیم.

فرماندار شهرستان رباط کریم افزود: اگر مردم بدانند ما به عنوان خادمین و معتمدین مردم نگاه خاصی به یک شخص خاص یا گروه خاصی داشته باشیم مطمئناً این مشارکت حداکثری تحقق پیدا نمی کند و تفکرات علقه های خود را باید برای خود نگهداریم.

وی افزود: ما باید حرمت خود را نگهداریم،ما متعلق به همه مردم متعلق، به همه کاندیداها هستیم. لذا در بررسی صلاحیت ها باید جسارت داشت و تنها براساس نتایج مستند و مستدل استعلامات مراجع چهارگانه عمل می کنیم و ما دنبال این نیستیم که دیگران چیزی را به ما دیکته کنند و از بیرون خط نمی گیریم.

بیگی با اشاره به جدول زمان بندی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری گفت: ما 77 روز با مجلس خبرگان و 70 روز با برنامه زمان بندی مجلس شورای اسلامی کار داریم و براساس این برنامه زمان بندی خبرگان رهبری از 21 آذر و طبق قانون برای خبرگان رهبری 5 روز فرصت داشتیم تا هیئت اجرایی را تشکیل دادیم و فرصت شش روزه هم در قانون پیش بینی شده بود تا هیئت اجرایی انتخابات مجلس را تشکیل دهیم که خوشبختانه زودتر از موعد مقرر هیأت های اجرایی این 2 انتخابات تواماً را تشکیل دادیم و در بین شهرستان های استان تهران ، رباط کریم تنها شهرستانی بود که زودتر از فرصت قانونی هیأت های اجرایی را انتخاب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز