رئیس شورای اسلامی شهر قدس:

آموزش مستمر جوانان آمار اعتیاد را کاهش می‌دهد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۶:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۲۲۲
آموزش مستمر جوانان آمار اعتیاد را کاهش می‌دهد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: آموزش مستمر و مداوم جوانان و نوجوانان آمار اعتیاد را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، خدابخش محمدزاده‌‌پودینه بمناسبت  روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعتیاد یکی از مسائل پیچیده و بغرنج و جزء آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود که هم فرد معتاد و خانواده‌ها را درگیر خود کرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: در این راستا باید همه مسؤولان و مردم دست در دست دهند تا بتوانیم این آسیب اجتماعی که جامعه را تحت‌الشعاع قرار داده است کاهش دهیم.

 

وی تصریح کرد: می‌توان با آموزش مستمر و مداوم جوانان و نوجوانان در رابطه با اعتیاد و بیان آثار زیان‌بار آن توسط خانواده، مدرسه، رسانه و ... آمار این آسیب را کاهش دهیم.

 

محمدزاده‌‌پودینه ادامه داد: شورای اسلامی شهر و شهرداری با برنامه‌ریزی برای صرف بهینه اوقات فراغت و فراهم امکانات ورزشی و توسعه مکان‌های ورزشی از جمله ساخت دو زمین چمن مصنوعی شهرک کاووسیه و 30 متری شورا، ساخت سالن چندمنظوره شهید کشوری در خیابان 20 متری ولیعصر(عج)، ساخت سالن کشتی و بهسازی سالن‌های ورزشی البرز، حضرت ولی عصر (عج) و بانوان، ساخت سالن وزنه‌برداری در شهرک کاووسیه و ... توانسته تا حدودی در این زمینه موفق عمل کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس با برگزاری کلاس‌ها و همایش‌ها در خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراها به منظور مصون‌سازی و حفاظت از اقشار سالم شهر در برابر تهدیدات ناشی از اعتیاد و در کنار سایر دستگاه‌ها دولتی و غیردولتی اقدام کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز