به ریاست فرماندار شهرستان قدس برگزار شد:

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۵

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۶:۵۱:۱۸
کد خبر: ۴۲۹۸۸۲
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  در سال ۹۵
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قدس با موضوع اوقات فراغت و به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی اعضای کار گروه در فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در این جلسه که با حضور ضرغام فرماندار شهرستان قدس، ترابی کارشناس امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، صادقی رییس اداره ورزش و جوانان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوول کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر و جمعی از نمایندگان ادارات و نهادهای عضو کارگروه برگزار شد، بر همکاری اعضاء و متولیان برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان جهت افزایش کمی و کیفی کلاسهای آموزشی در طول فصل تابستان تا پایان سال تاکید شد.

ضرغام فرماندار شهرقدس دراین جلسه، ضمن خیرمقدم به نمایندگان ادارات مربوطه درباره اهمیت والای این جلسه و همچنین بیان تقاضاهای این ستاد برای برگزاری برنامه هایی خوب و دارای ارزش اخلاقی ونتایج مفید برای جوانان ونوجوانان در سه ماه تابستان تاکید کرد، و افزود جوانان ما باید از این سه ماه بهره خوبی ببرند و کلاس های متنوع و جذاب تا رنج سنی که شامل سنین 15 تا29 میباشد استفاده بکنند.

وی اظهار داشت: که این جلسات زمانی مهم و کارساز میشوند که ما ازنتایج کارسازی بهره ببریم و این جلسات ماهی یکبار برگزار شود تا این ستاد های مشخصه که شامل سپاه آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان و شوراء اسلامی و.....گزارش های پربار خود را ارائه بدهند .

 

همچنین ترابی کارشناس امور فرهنگی و جوانان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان گفت، تمامی کارها وبرنامه هاباید در چارچوب اسلامی برگزار شود و پر کردن اوقات فراغت جوانان بسیار حائزه اهمیت است و این اوقات فقط مختص تابستان نیست وحتی در زمان های دیگر باید مهم باشد.

درادامه صادقی سرپرست اظهار  داشت،  حرکت به سمت اعتلا و رشد نسل نوجوانان  و جوانان و حل مسایل و دغدغه های آنان برای استفاده بهینه  و شکوفایی استعدادها  و توانایی های آنان باید در اهم امورات باشد.

 وی ایام تابستان و کلاس های طرح  غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه های مهارتی ، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان قدس  افزود: استفاده از اماکن ورزشی می تواند نقش مهمی در جذب جوانان داشته باشد و یکی از ماموریت های اداره کل  نظارت برقیمت گذاری صحیح از امکانات موجود و استفاده بهینه از مکان های ورزشی  در سطح استان می باشد.

صادقی، افزایش سطح تمامی دستگاه ها و بررسی و تصویب کار ها و برگزاری ماهیانه ای جلسات و رایگان کردن  برنامه ها و کلاس ها آموزشی برای افراد شناسایی شده کمیته امداد، نخبگان و بسیجیان باید  اولویت قرار گیرد.

همچنین در این جلسه از شاهین حسین زاده جوان ورزشکار و شایسته شهرقدس که عضو تیم ملی کشتی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران نیز هست تقدیر به عمل آمد.

در ادامه جلسه توسط  اعضای حاضر برنامه های پیش بینی شده اوقات فراغت ارائه گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز