معاون هماهنگ کننده استان :

تلاش پلیس غرب استان تهران ایجاد فضای امن و بانشاط در انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۶۲۳
تلاش پلیس غرب استان تهران ایجاد فضای امن و بانشاط در انتخابات است
سرهنگ " داود عبدالمالکی گفت،تلاش پلیس غرب استان تهران ایجاد فضای امن و بانشاط در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " داود عبدالمالکی " در جلسه کمیسیون عملیات در جمع فرماندهان و معاونان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به رای خود اهمیت دهند چرا که همین آراء سرنوشت کشور و نسل آینده را تعیین می کند و متضمن امنیت ملی است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: انتخابات امر مهمی است و به لحاظ همبستگی ملی لازم است که همه مردم در آن شرکت کنند تا این مشارکت در نهایت به سازندگی، واقع بینی در کشور و برقراری ارتباط با دنیا منجر شود.  

وی افزود:مردم با شناخت هجمه ها و ترفندهای دشمنان لحظه ای از آرمان خواهی خود کوتاه نیامده و در 29 اردیبهشت ماه با حضور حداکثری در پای صندوق های رای بار دیگر تمام آرزوهای دشمنان را ناکام گذاشته و بر صلابت و پایداری خود خواهد افزود.  

این مقام انتظامی به اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی انتخابات در استان اشاره کرد و بیان داشت: شایستگی حضور مردم در صحنه های مختلف به اثبات رسیده و روز به روز نیز بر این صلابت افزوده می شود و نیروی انتظامی استان نیز در مقابل این صلابت و شایستگی، تمهیدات امنیتی و انتظامی ویژه ای را برای انتخابات اتخاذ کرده تا مردم در کمال آرامش، اعتماد و اطمینان در این صحنه سرنوشت ساز حضور حداکثری داشته باشند.  

معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که حضورشان در پای صندوق های رای، علاوه بر این که واجب شرعی است، برای آنها، خانواده شان و نسل آینده کشور امر بسیار ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز