‍ فرماندار شهرستان پاکدشت:

ملت ایران با اتحاد ،مرگ بر تروریسم را فریاد زدند

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۱:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۴۶۷
ملت ایران با اتحاد ،مرگ بر تروریسم را فریاد زدند
علی صادقیگفت:ملت شریف ایران در سایه ولایت و همدلی و وحدت توانستند از تنگناها عبور کنند و این بار نیز با اتحاد و یکدلی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب، از این امتحان بزرگ سربلند بیرون امدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت طی ارسال پیامی، حمله تروریستی در تهران را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران، بارها فریاد مرگ بر تروریسم را فریاد زدند و از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مورد تهاجم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

ملت شریف ایران در سایه ولایت و همدلی و وحدت توانستند از تنگناها عبور کنند و این بار نیز با اتحاد و یکدلی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب، از این امتحان بزرگ سربلند بیرون امدند.

ملت ایران همیشه سربلندی و سرافرازی این نظام را به قیمت اهدای خون شهدای گرانقدر به دست اورده اند و برای دفاع از آن و امنیت تمام نشدنی این سرزمین اسلامی بازهم جانفشانی خواهند نمود.

دشمنان و کوردلان بدانند که ملت همیشه در صحنه و بیدار و بصیر ،هیچگاه در مقابل تروریسم و تهدیدهای استکبار  کوتاه نخواهد امد و هرگز دست از مبارزه با تروریسم  برنخواهد داشت.

اینجانب، شهادت مظلومانه و پر افتخار 12 تن از هموطنان عزیزمان را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه سرافراز ایران و خانواده های معظم شان تسلیت عرض می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز