یادداشت روز:

جهان را باید آرام کنیم

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۶۳۷
جهان را باید آرام کنیم
علیرضا نوری صفت مشاور معاونت امور جوانان هلال احمر استان تهران در یاداشتی نوشت، زمین همواره با مشکلات عدیده ای در طول دوران ها ، رو به رو بوده است .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،؛ علیرضا نوری صفت مشاور معاونت امور جوانان هلال احمر استان تهراناظهار داشت، زمین همواره  با مشکلات  عدیده ای در طول دوران ها ، رو به رو بوده است، که از انواع آن می توان تخریب جنگل ها،پخش گاز های گلخانه ای، فقرمالی، فحشا، فقر فرهنگی، شیوع بیماری ها برشمرد

اما امروزه   مشکلی بزرگ در پیش روی ماست.مشکلی که از خشونت سر چشمه می گیرد. مشکلی که از زیاده خواهی و‌کج خواهی   ها و خود پرستی انسان ها سر منشا گرفته است  و سایه جنگ و در پی آن تروریست را بر سر هر نقطه از جهان به طمع  انداخته است.

 در این روز ها هر رسانه ای را که  می نگری ،تیتر خبری آن خبری فوری است.خبری فوری که از یک کشتار در  یک نقطه از جهان ، از  بمب،تیر اندازی و خشونت اطلاع می دهد.دیروز  خبری  از حمله تروریستی در  آن سوی جهان.

و اما امروز  در کشورمان ایران شاهد اقدامات تروریست ها هستیم که با خشونت باعث شهادت هموطنانمان می شوند . در باور های هر انسانی بدون توجه به نژاد و رنگ و دین ،هم نوع دوستی ،مهربانی به یکدیگر،آرامش و رفتار های درست به عنوان کرامت دیده می شود و در درون هر انسانی این خوبی ها احساس می شود .متاسفانه  افکار پلید شیطانی   و‌سود جویانه افراد ،تمام کرامت های انسانی را کنار گذاشته و با پیش گرفتن  خشونت به دنبال امیال و هدف های پوچ خود حرکت می کنند .وظیفه ی هر انسان متعهد در این دنیا تلاش برای  از بین بردن خشونت است.

برای برقراری صلح باید تلاش کرد. آسیب امروز تروریست  به تمام انسان هاست.نمی توان گفت موجودیت تروریست  در روستا و یا  در شهر ها است و یا نمی توان خیال کرد من در  محل کار شخصی خود در   امنیت هستم و یا در  خیابان ها نا امنی است.

جهان را باید  همه با هم آرام کنیم.جهان را باید با ترویج صلح و محکوم کردن خشونت و تروریست آرام کنیم.  مردم ما باید بیش از پیش  بدون در نظر گرفتن قومیت و رنگ و‌زبان و دین با کمک به هم و دولت در مقابله با  نا ملایمتی ها و‌خشونت ها بایستند و  با حمایت از  صلح طلبان در پی تحقق جهانی عاری از خشونت بر آیند.

باید متحد بود و باید در برابر گروه ها یی چون داعش و افکار و رهبران داعش صفت، به اتحاد رسید.

و اما در گیر و  دار این حادثه های تروریستی، تنها راه حل کنترل اوضاع کشور نشان دادن  اتحاد است که باید  همگان با یکدلی و بازی نخوردن در جریان های سیاسی بازیگوش در پی آرام کردن احوال کشور شویم.

مطمئنا کانون های خشونت  در جهان به دنبال  بر هم زدن آرامش و نفع بری از این نا آرامی هستند وتشویش و تحریک  ملت ها و‌جناح ها می تواند یکی از   راه های رسیدن به این  مقصود پس از هر اقدام در نطقه ای از جهان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز