رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین :

اتحادیه ها صنفی بر اساس قانون عمل می کنند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۹۳۷۶۳
اتحادیه ها صنفی بر اساس قانون  عمل می کنند
سید عباس میری گفت، اتاق اصناف به عنوان نهاد فرا دستی پیگیر مشکلات اتحادیه ها با ادارات و نهادها خواهد بود و در حوزه رفع مشکلات کسبه و بازاریان رایزنی های لازم با مسئولتان در طول سال انجام می شود

 به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ،رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه ها گفت: اعضای اتحادیه ها برای  انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه  در انتخابات شرکت می کنند  و هیچ فرد و ارگانی در امر انتخاب اعضای  دخالت نمی کند.

سید عباس میری افزود: مسئولان اتحادیه ها فقط طبق قانون نظام صنفی و سیاستهای کلی دولت محترم  باید از حقوق مردم و اعضای خود صیانت کنند و در این راستا تعامل و گفتگو با نهادها و ارگان ها را در دستور کار خود قرار بدهند.

 وی تاکید کرد:  اتاق اصناف  به عنوان  نهاد فرا دستی  پیگیر مشکلات  اتحادیه ها با ادارات و نهادها خواهد بود و  در حوزه رفع مشکلات   کسبه و بازاریان  رایزنی های لازم با مسئولتان در طول سال انجام می شود.

 وی تصریح کرد : قانون برای اتحادیه ها فصل الخظاب است  و در  بازرسی ها و نظارت بر اعضای اتحادیه نباید خارزج از چارچوب قانون با انها برخورد شود و با افراد متخلف در حوزه پیشگیری و  اصلاح امور رفتار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز