یک استاد دانشگاه:

نام و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای جهانیان نامی آشناست

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۲۶۹۱
نام و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی برای جهانیان نامی آشناست
مسعود مرسلپور در یاداشتی نوشت، نام و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی نه برای ایرانیان بلکه برای جهانیان نامی آشناست.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مسعود مرسلپور- استاد دانشگاه در یاداشتی نوشت، نام و خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی نه برای ایرانیان بلکه برای جهانیان نامی آشناست.

صفاتی از قبیل انقلابی، صبور، حلیم، دارای عقل و اندیشه اعتدالی و به دور از افراط و تفریط، سیاست ورزی مجرب و مدیری تحولگرا، حکمتی بود که حضرت امام(ره) فرمودند "نهضت زنده است تا هاشمی زنده است" یا مقام معظم رهبری بیان داشتند "هیچکس برای من هاشمی نمی شود".

مردی که در تلاطم امواج خروشان انقلاب همچون دُرّی گرانبها نمایان و پیدا بود. آن که در زندان با تحمل شکنجه ها، تا لحظه مرگ پیش رفت اما در زندان کتاب نوشت و روشنگری نمود.

این شخصیت بی بدیل نه تنها توانسته بود محبت عمیق خود را در دل مولا و مقتدای ما حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) جای دهد بلکه حبّ او توانسته بود در تمام قلوبی که مهر امام راحل را در سینه داشتند نیز رسوخ کند.

آیت الله هاشمی  رفسنجانی مرد بحران ها، جنگ، صلح، اقتصاد، فرهنگ، آموزش، دین و ولایتمداری است و باید اسوه ای باشد برای تمام کسانی که دل در گروی این نظام مقدس دارند.

در ایامی، عده ای نوظهور پیدا شدند که آیت الله هاشمی آینده این گروه را به خوبی پیش بینی نمود که در حال حاضر عیناً با آن مواجه هستیم. همانگونه که او گفت شد و اکنون دوستانی که در برهه ای هاشمی را تنها گذاشتند متوجه شدند که پیش بینی هاشمی درست از آب درآمد و اکنون توسط این گروه نوظهور چه صدماتی که به نظام جامعه، اخلاق، اقتصاد، فرهنگ و سیاست وارد شد و می شود.

در این ایام که حضرت مقام معظم رهبری، یاری دیرین، مشاوری امین و برادری صادق را از دست داده میتوانیم بگوییم کشتی-بان نظام را خدا در همه تلاطم ها هدایت و حمایت خواهد کرد.

مسعود مرسلپور- استاد دانشگاه

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز