رییس اتحادیه صنایع دستی و اشیاء قدیمی خبرداد:

برای نخستین بار دورهای تخصصی آموزشی سکه شناسی توسط این اتحادیه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۰۸۱۹۵
برای نخستین بار دورهای تخصصی آموزشی سکه شناسی توسط این اتحادیه برگزار می شود
عبدالهی رییس اتحادیه صنایع دستی و اشیاء قدیمی گفت: برای نخستین بار در اتحادیه ی صنایع دستی و اشیا قدیمی کلاس های تخصصی سکه شناسی زیر نظر استادان کاردان و برجسته برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، عبدالهی رییس اتحادیه صنایع دستی و اشیاء قدیمی در سخنان خود اظهار داشت : در چند سال اخیر فعالیت های زیادی آغاز شده است و تلاش کردیم تا اتحادیه صنایع دستی و اشیا قدیمی یشتر شناخته شود وفعالتر گردد.

وی با بیان اینکه این اتحادیه سعی بر افزایش دامنه ی فعالیت های خود دارد گفت : یکی از اهداف، نشان دادن توان ، دانش و هنر اعضای اتحادیه به دیگر نهادها و سازمان های دولتی بود که توانستیم تا حدودی در این بخش موفق شویم.

وی اضافه کرد : از دیگر هدف های ما برگزاری کلاس و ترویج تاریخ هنر ، ‘ هنر ‘ و دانش هایی چون سکه شناسی است.

عبدالهی اذعان داشت : امیدواریم که توفیق داشته باشیم تا به همه این اهداف دست یابیم.

وی در خصوص برگزاری کلاسهای سکه شناسی عنوان کرد : سلسله کلاس های آموزشی را با سکه شناسی ، شاخه ی سکه های ماشینی و مدرن ، مدال و نشان آغاز کردیم و سعی شد تا از وجود دوستان بهره گیری شود که عضو اتحادیه هستند یا رابطه تنگاتنگی با اتحادیه دارند و البته دارای علم ، دانش و تخصص لازم باشند و در آینده نزدیک نیز قصد داریم این کلاس ها را به نحو بهتر و سطح پیشرفته تری برگزار کنیم.

وی ادامه داد : برای نخستین بار در اتحادیه ی صنایع دستی و اشیا قدیمی کلاس های تخصصی سکه شناسی زیر نظر استادان کاردان و برجسته برگزار می شود .

وی تصریح کرد : امیدواریم با حمایت موسسه سکه شناسی و دیگر نهادها این کلاس ها در مقاطع پیشرفته تر و در شاخه های دیگری همچون دوران اسلامی برگزار شود .

عبدالهی اضافه کرد : انشاالله در آینده کلاس ما علاوه بر آموزش به علاقه مندان ، مدرک معتبری نیز به آنان اعطا می کنیم ، از این رو امید داریم هم دانشجویان رشته های وابسته و هم علاقه مندان به سکه شناسی ، مجموعه داران در همه سنین در آینده نزدیک ثبت نام و در این کلاسها شرکت کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز