همه دستگاه ها، جلب توجه جوانان به موضوع مشاوره قبل ازدواج را جدی بگیرند

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۱:۰۸
کد خبر: ۷۰۸۴۵۸
همه دستگاه ها، جلب توجه جوانان به موضوع مشاوره قبل ازدواج را جدی بگیرند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه درصدی از تشکل های مردم نهاد در استان تهران با هزاران عضو فعال هستند گفت: قابلیت برون سپاری امور نهادها به تشکل های مردم نهاد بسیار بالا است و یکی از راه های اشتغال جوانان هم این نوع برون سپاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،استاندار تهران درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت:به دلیل اینکه جوانان آموزش لازم قبل ازدواج ندیده اند با ازدواج ناموفق رو به رو می شوند، راهکار این دیده شد تا با مشاوره های قبل ازدواج این نقص را رفع کنیم و دوره هایی توسط بهزیستی،دانشگاه علوم پزشکی ،آموزش و پرورش، سازمان های مردم نهاد و ورزش و جوانان در حال برگزاری است.
 
وی با بیان اینکه راهکاری باید پیدا شود که چه میزان از زوجین مشاوره قبل از ازدواج را دیده اند تصریح کرد:دقت شود مشاوره های ازدواج اثرگذار انجام شود و باید با همفکری به نتایجی دست یابیم که چگونه مردم برای استفاده از مشاوره قبل ازدواج متقاعد شوند .
 
کانون فرهنگی و هنری مساجد فضای خوبی برای راهنمایی و مشاوره جوانان دارد گفت: در ماه مبارک رمضان وعاظ در مساجد می توانند از این فرصت برای مشاوره و راهنمایی جوانان به خصوص در موضوع ازدواج حداکثر استفاده را برده و اگر اعتباری نیاز باشد تأمین می کنیم.
 
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تابستان نزدیک است و فرصت خوبی برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان است گفت: یک میلیون و ٢٠٠ هزار جوان در دوران تابستان نیازمند برنامه آموزشی زندگی هستند و برنامه های تدارک دیده شده برای اوقات فراغت جوانان فرصت خوبی برای آشنایی آنها با زندگی و متناسب با سن جوانان ، ازدواج است.

وی ادامه داد:آموزش زندگی بهتر باید از دوران مهد کودک و ابتدایی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شود تا در زمان شکل گرفتن شخصیت جوانان با آسیب ها مواجه نشویم.

مقیمی با اشاره به ٦٦ شورایی که به ریاست استاندار بر گزار می شود عنوان کرد:اگر تصمیماتی که در همه شوراها گرفته می شود به موقع اجرایی شود شاهد بروز بسیاری از مشکلات و آسیبها نخواهیم بود.

استاندار تهران به ضرورت بکارگیری نیروی جوانان و بانوان در دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت:باید در استفاده از مدیران از نیروهای جوانی که در خود مجموعه و سازمان رشد کرده و سلسله مراتب را گذرانده اند بهره برد.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز