ثبت نام ۱۲۶۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۷:۳۰:۵۳
کد خبر: ۷۱۴۹۲۴
ثبت نام ۱۲۶۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت، هزار و 269 خیر به عنوان حامی جدید در دهه اول ماه مبارک رمضان برای عضویت در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران محمدهادی سیف با بیان اینکه در نیمه اول ماه مبارک رمضان و وبا ایجاد پایگاه‌های جذب حامی هزار و 169 خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد 896 نفر برای حمایت از فرزندان محسنین و 373 نفر برای حمایت از ایتام اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع و با اعلام آمادگی این خیران هزار و 444 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت این افراد بهره مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران به پایگاه‌های جذب حامی در شهر تهران اشاره و بیان کرد: پایگاه جشن رمضان در بوستان گفتگو، حرم امامزاده صالح، حرم شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری، مصلای تهران و در تمام شهرستان‌ها پایگاه‌های جذب حامی دایر است.

سیف افزود: منطقه 20 (شهرری) با جذب 191، شهر قدس 95 و بهارستان با 58 حامی بیش‌ترین جذب را در نیمه اول ماه مبارک رمضان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 هزار یتیم وفرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 75 هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

سیف یادآور شد: حامیان نوع دوست طرح اکرام ایتام و محسنین در استان تهران سال 96 بیش از 60 میلیارد و 625 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز