فعالان بهزیستی پیشوا تقدیر شدند

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۷:۳۷
کد خبر: ۷۲۸۳۱۹
فعالان بهزیستی پیشوا تقدیر شدند
‍ حسین عباسی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا همزمان با اولین روز از هفته بهزیستی از فعالان بهزیستی این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ حسین عباسی در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی از تلاش های  صورت گرفته این نهاد در پیشوا قدردانی کرد و گفت: تلاش های اداره بهزیستی و موسسات تحت حمایت آن از جمله اورژانس اجتماعی و موسسه ترنم یاری در جهت شناسایی محله های آسیب پذیر و برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است.

وی افزود: برگزاری این کلاس ها با گسترش مهارت های زندگی، ایجاد نگرش مثبت در افراد و تقویت هنجارها و ارزش های اجتماعی سبب تحکیم خانواده ها و بنیه اجتماعی می شود.

عباسی در ادامه خواستار تداوم و تقویت هر چه بیشتر این گونه کلاس ها و کارگاه ها به منظور آگاه سازی خانواده ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز در مراسمی که در  آغاز هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در اداره بهزیستی شهرستان پیشوا برگزار شد، از اقدامات و تلاشهای رئیس اداره بهزیستی ، معاونت های اجتماعی و امور پیشگیری ، موسسه مددکاری ترنم یاری و حامی و مسئول اورژانس‌اجتماعی این شهرستان به واسطه برنامه ریزی و اجرای کلاس ها و کارگاه های آموزشی پرشمار در سطح شهر و روستاها در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تجلیل و سپاسگزاری به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور حسین عباسی سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری، امیر هومن اسفندیاری معاون خدمات شهری شهرداری، سیدعباس حسینی کارشناس مسئول امور اجتماعی فرمانداری، مهدی ارگی معاون امور تربیتی اداره آموزش و پرورش، نمایندگان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و تعدادی از معتمدان محلی انجام شد، نجمه اسماعیلی رئیس، شیوا زهاب معاون پیشگیری و فاطمه لارویی آرانی معاون امور اجتماعی بهزیستی، آسیه ملک دار مسئول اورژانس اجتماعی و همچنین مرجان رحیمی مدیرعامل و زهرا نبیان روابط عمومی موسسه مددکاری ترنم یاری و حامی  با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز