رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور در ملارد:

مهمترین هدف دانشگاه فنی حرفه تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد است

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۱:۴۸
کد خبر: ۷۳۴۹۵۶
مهمترین هدف دانشگاه فنی حرفه تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد است
صالحی عمران گفت، عمده ترین سیاست دانشگاه فنی حرفه ای رشد نیروی انسانی متخصص و ماهر هم جهت با تولید،اشتغال است.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ابراهیم صالحی عمران ، رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور در جریان سفر نیمروزه خود به شهرستان ملارد ضمن بازدید از دو دانشکده تربیت بدنی امام علی (ع) و کشاورزی این شهرستان، در نشست با اصحاب رسانه و جرائد، گفت از ابتدای سالجاری بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال برای امورات عمرانی در دانشکده تربیت بدنی امام علی (ع) صفادشت هزینه شده است.

وی با اشاره به راه اندازی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی در این دانشگاه ها افزود در استان  تهران با وجود ۱۲ دانشگاه و  ۱۸ هزار دانشجو جای کار بیشتر وجود دارد و باید افزایش یابد چرا که در استان تهران این کشش وجود دارد و به طور حتم این رشد سبب بهبود شرایط می‌شود.

صالحی عمران، در خصوص ماموریت دانشگاه فنی حرفه ای کشور در تربیت نیروی انسان ماهر و فنی اظهار داشت، سیاست دانشگاه فنی حرفه ای به این صورت است که به سمت رشد نیروی انسانی متخصص و ماهر  به جهت تولید،اشتغال و .. قدم بردارد و امروز مهمترین هدفی که دانشگاه فنی حرفه ای دنبال می‌کند تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد در حوزه های مختلف می باشد.
رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد  ۱۷۳ دانشکده و ۲۰۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول هستندکه یکی از برنامه‌های  اساسی ما بحث تحول در حوزه امور دانشجویی می باشد.
 
وی در ادامه به بهسازی و مرمت ۱۰۰ خوابگاه دانشجوئی اشاره کرد و از تشکیل شورای نظارت بر دانشگاه های فنی و حرفه ای خبرداد و افزود نظارت، بررسی سنجش و کیفیت دانشگاه های فنی بر عهده این شورا می باشد.

صالحی عمران، اساتید، کارگاهها، برنامه های درسی و دانشجو را چهارعنصر مهم و اصلی دانست و خاطر نشان کرد تهیه شناسنامه برای دانشگاه ها ،کارگاه ها و ارتقای کیفیت آموزشی با جدیت در تابستان امسال در دستور کار قراردارد.
رئیس دانشگاه فنی حرفه ای کشور گفت  ۳۷ درصدی بودجه این دانشگاه در سال ۹۷  افزایش یافته است که این توجه دولت به دانشگاه  های مهارتی را نشان می دهد.
 
تدوین۲۰۰ فعالیت و سیاست راهبردی از دیگر فعالیت های این دانشگاه می باشد که رئیس دانشگاه فنی حرفه کشور به آنها اشاره داشت.
نظر شما