خانه ساز دهنی و موسیقی شازده کوچولو

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۸:۰۹
کد خبر: ۷۳۹۵۹۶
خانه ساز دهنی و موسیقی شازده کوچولو
داستان زیبای شازده کوچولو جمعه 19 مرداد 1397 توسط ارکستر خانه سازدهنی به رهبری شهرام شادانفر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، در این اجرا قطعات آلبوم شازده کوچولو که توسط شهرام شادانفر نوشته و تنظیم شده و برگرفته از کتاب پرفروش شازده کوچولو نویسنده معروف فرانسوی زبان، آنتوان دو سنت اگزوپری است با ظرافت و حساسیت فراوان به زبان موسیقی و با روایت سازدهنی به سمع و نظر  حاضران رسید.

شادانفر که تحصیل کرده موسیقی است ابتدا قطعاتی را برای این قصه نوشته بود و در طول تمرین های گروه به تکمیل کردن و ارتقا قطعه ها پرداخت و حاصل زحماتش توسط سازدهنی تقدیم  حاضران شد که به گفته حضار با عمق وجودشان حس شده و به دل نشست.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۱_۱۶-۳۳-۳۷

قطعات شازده کوچولو که توسط  ارکستر خانه سازدهنى و با اجرای سولومان شهرام شادانفر، گیتار حسین مرادی و با همراهى سازهای کوبه ای و پیانو به روی صحنه رفت، با استقبال فراوان حضار مواجه شد و لحظاتی احساسى و به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد.

لازم به ذکر است که این اجرا در پنجمین فستیوال آموزشگاه نوای شهر آشوب در فرهنگسرای  نیاوران برگزار شد و با به تصویر کشیدن دنیاى شازده کوچولو، مخاطبان را براى ساعاتى از دنیاى آدم بزرگ ها جدا کرد.

گروه  خانه ساز دهنی در کنسرت نیاوران عبارت بودند از :

سوپرانو:

حامده ثقفى، نغمه کاشانى، کیاندخت ریاحى، منوچهر مومنى، حسین رهبرى، آرش جهانتاب

آلتو:

علیرضا حاتمى، سوگند مردانى، سیما محمدى، شبنم رهبرى راد، امیر صمدى، شادى نادرى، فهیمه تهرانچى

تنور:

صبا کیهانى، ستاره حرفى، سمیرا کامران، مهشید حدادى

باس:

پویا محمدى

گیتار: حسین مرادى

پیانو: کتایون خاکپور

کوبه اى: محمدعلى فرهادى

 

نظر شما