شهردار کهریزک:

اصحاب رسانه سفیران خبر و آگاه سازی جامعه هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۶:۳۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۹۶۷۴
اصحاب رسانه سفیران خبر و آگاه سازی جامعه هستند
آیین تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه ری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، فعالان رسانه ای شهرستان ری در ساختمان شورای اسلامی شهر کهریزک ،مهمان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک شدند.

مهندس نعمت زاده با اعلام پیام تبریک روز خبرنگار؛ اصحاب رسانه را به عنوان رکن چهارم دموکراسی جامعه یکی از مهم ترین اقشار تاثیر گذار در تحولات اجتماعی فرهنگی و سیاسی کشور برشمرد.

شهردار کهریزک در ادامه افزود: اصحاب رسانه سفیران خبر و آگاه سازی جامعه هستند که با رسالتی که بر عهده دارند می توانند نقش دو سویه ای را در انتقال مشکلات و معضلات جامعه به مسئولان و از سوی دیگر شفاف سازی اقدامات مسئولان به آحاد مردم داشته باشند.

وی اظهار داشت: نهاد و جامعه ای که ارتباطش با رسانه ها کمرنگ باشد از پویایی برخوردار نیست و این موضوع منجر به رکود زیرساخت های ان نهاد می شود.

علیرضا عباسی رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک نیز فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و اظهار داشت خبرنگاران چشم بینا و  گوش شنوا مسئولان و مردم هستند که با انجام رسالت صادقانه ی خود می توانند نقش مهمی را در توسعه ی همه جانبه ی شهرها و کشور ایفا کنند.

در ادامه ی این مراسم جلسات پرسش و پاسخی با حضور اصحاب رسانه و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر کهریزک برگزار شد و در پایان با اهدا لوح و هدایا از اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

نظر شما
پرونده ویژه