پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع)

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۵۳۲۲۱
پیام تسلیت  رئیس شورای اسلامی  شهرستان قدس  به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله حسین (ع)
طی پیامی ، حسین چناقچی ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی  شهرستان قدس ایام عزاداری  سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت.

قیام خونین سومین پیشوای شیعیان جهان در پس غبار قرن ها هنوزرنگ و بوی تازه دارد. واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

واقعه عاشورا یک رویداد ساده نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است .فرصتی ارزشمند برای آموختن مهمترین درس ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است

.امید است محرم امسال نیز آحاد مردم و بویژه  جوانان  بتوانند با تفکر و تعمق درواقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسیر سعادت و کمال گام بردارند و نمونه شایسته ای ازشاگردان مکتب عاشورا باشند.

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز