با آغاز طرح استقبال از مهرانجام می شود:

بهسازی و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس منطقه ۲۰

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۵:۳۳
کد خبر: ۷۵۳۸۱۰
بهسازی و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس منطقه ۲۰
قائم مقام شهرداری منطقه 20 از بهسازی و ایمن سازی مسیرهای منتهی به 248 مدرسه این منطقه در قالب فعالیت های عمرانی و ترافیکی تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ ساسان مسعودی در جریان نظارت میدانی از فعالیت های اجرایی طرح استقبال از مهر 97 با بیان این مطلب گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بر اساس طرح استقبال از مهر 97 بهسازی 30 مدرسه در قالب رنگ آمیزی، آسفالت، تجهیز سرویس های بهداشتی و رفع مشکلات عمرانی مسیرهای منتهی به مدارس در 153 موقعیت مکانی از نیمه شهریور آغاز شده است و تا پیش از شروع سال تحصیلی به پایان می رسد.

مسعودی ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی و بهداشتی دانش آموزان را از مهمترین اهداف طرح استقبال از مهر برشمرد و افزود: ایمن سازی ترافیکی محورهای اصلی و منتهی به 248 مدرسه در قالب خط کشی بلوک عابر پیاده، خط کشی کلمات نوشتاری، نصب تابلو گذر دانش آموز، تابلو گذرگاه عابر پیاده، بهسازی سرپناه های ایستگاه های اتوبوس و نوسازی استوانه های ایمنی نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی به اهمیت آمادگی شهر برای ورود به سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت های نگهداشت شهر و آماده سازی فضاهای شهری، نظافت و شستشوی مدارس و مراکز آموزشی نیز از سوی مدیریت شهری در حال اجراست.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 به برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری در زمان بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و یادآور شد: طرح استقبال از مهر شامل فعالیت های مختلف عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امورشهری است که بر اساس تعامل مدیریت شهری و آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز