نائب رئیس شورای اسلامی روستای قمصر:

مشارکت و همکاری در هر کاری علاقه و تعهد افراد را به آن کار افزایش می دهد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۶۳۹۰۰
مشارکت و همکاری در هر کاری علاقه و تعهد افراد را به آن کار افزایش می دهد
اولین همایش علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» اولیاء دانش آموزان کلاس اول ابتدایی روستای قمصر در سالن چند منظوره شهدای قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین همایش علمی پژوهشی «ارزشیابی کیفی توصیفی» (اولیاء دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) با حضور خانم فاطمه ملکی نائب ریئس شورای اسلامی روستا و مدیران مدارس و حضور 200 نفری مادران دانش آموزان کلاس اولی ، در مجموعه چند منظوره ورزشی شهدای روستای قمصر برگزار شد.

ارزشیابی کیفی توصیفی از نظریه تا عمل، پویا و رشد دهنده، کیفی توصیفی و نظریه های نوین یاددهی و یادگیری و گزارش پیشرفت تحصیلی و تربیتی (کارنامه) و سایر موضوعات و پژوهش های مرتبط با ارزشیابی کیفی توصیفی، از محورهای این همایش بود.

نائب رئیس شورای اسلامی روستا در حاشیه این همایش گفت : مشارکت و همکاری در هر کاری علاقه و تعهد افراد را به آن کار افزایش می دهد. از آنجایی که ارزشیابی تحصیلی در طرح ارزشیابی توصیفی یک فرصت یادگیری تلقی می شود و برای یادگیری و بهبود شرایط آن انجام می گیرد مشارکت دانش آموز و والدین در این موضوع در کنار معلم بسیار ارزشمند و حیاتی است. به همین دلیل  مجموعه دهیاری و شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف آموزشی مدارس روستا در برگزاری این همایش مشارکت نموداند.

این همایش یک روزه با استقبال خوب از طرف اولیاء دانش آموزان کلاس اولی روستا و با همت دهیاری و شورای اسلامی در سالن چند منظوره ورزشی شهدای قمصر برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز